مطالب مرتبط:
ترویج فرهنگ قرآنی از وظایف مهم عقیدتی سیاسی ارتش است
خاموشی موقت مغز: کلیدی برای سلامت روان (فیلم)
ترویج شایسته سالاری و افزایش رقابت در فضای ادبی جشنواره علی اکبر(ع)
نامه رییس ستاد پزشکیان در قم به رییس جمهور: زمزمه هایی از معرفی یکی از منسوبین جبهه پایداری برای استانداری قم به گوش می رسد/ دستور فرمایید گزینه ای غیر از نامبرده انتخاب و معرفی شود؛ در غیر این صورت توقع پشتیبانی از حامیان پیشین شما قابل قبول نیست
نقش آموزش در توسعه و ترویج کارآفرینی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1403 ساعت 12:052024-10-19پزشكي

پایداری سلامت مادران با ترویج زایمان بی درد


رییس علوم پزشکی گیلان با تاکید بر ترویج زایمان بی درد، گفت: گسترش زایمان بی درد یقینا به کاهش سزارین و پایداری سلامت مادران کمک می کند.

- ایسنا/گیلان رییس علوم پزشکی گیلان با تاکید بر ترویج زایمان بی درد، گفت: گسترش زایمان بی درد یقینا به کاهش سزارین و پایداری سلامت مادران کمک می کند.

دکتر محمدتقی آشوبی امروز، 28 مهرماه در کمیته دانشگاهی زایمان بی درد، با تاکید بر ترویج زایمان بی درد، اظهار کرد: گیلان از استان های چالشی در زادآوری است و نهادینه شدن زایمان بی درد می تواند به جوانی جمعیت کمک کند.

وی با اشاره به تکلیف قانونی افزایش 10 درصدی زایمان بی درد نسبت به سال پایه در بیمارستان های دولتی استان، افزود: بیمارستان شهید نورانی تالش از بیمارستان های پیشرو در انجام زایمان بی درد است و این نوع زایمان باید با رعایت استانداردها در مرکز و شرق استان نیز انجام شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر تامین کافی متخصص بیهوشی مقیم و تکنسین های لازم تاکید کرد و گفت: علاوه بر نیروی انسانی متخصص و متبحر، فضای فیزیکی مناسبی برای گسترش زایمان بی درد در استان ایجاد می شود.

آشوبی با اشاره به زایمان سزارین بالای 80 درصدی در استان، خاطرنشان کرد: گسترش زایمان بی درد یقینا به کاهش سزارین و پایداری سلامت مادران کمک می کند.


برچسب ها: زایمان بی درد - زایمان - علوم پزشکی گیلان - علوم پزشکی - بیمارستان - بیمارستان شهید نورانی تالش - رییس دانشگاه علوم پزشکی
آخرین اخبار سرویس:

پایداری سلامت مادران با ترویج زایمان بی درد

پایداری سلامت مادران با ترویج زایمان بی درد